söndag 31 januari 2010

Snö

Haha nu har vi snott syrrans korg!

Det har varit ett så härligt väder idag med mer nysnö den var vi ju tvungna att gå ut och inviga
som mamma gör
Det här var spännande
Ska man våga sig ner?
Spännade buske det här?
Här kommer Vivan
Ta mig om du kan
. Full rulle som vanligt på hela gänget.
Victor rullar sig och njuter
Sen har jag kommit på att valparna har väldigt bra musiksmak. Gick och småpulade och spotify är ju en guldgruva när det gäller musik och Per Gessle är ju en av mina favoriter så det blev den musiken idag och valparna de slocknade och sov så länge jag lyssnade tror minst två timmar.Så bra musiksmak har de. Daniel kom hem i eftermiddagsför lite valpmys och ligga i ett knä och mysa det gillar dem


Vackra otrimmade Tindra
Stolt mamma
Som vanligt för mycket bilder men jag kan inte välja hade tagit 128 kort idag!









.

2 kommentarer:

  1. kul med mycket kort...man kan aldrig ta för många :)

    SvaraRadera
  2. Tindra ser väldigt stolt över sina goa valpar.
    En jättefin bild.

    SvaraRadera