torsdag 14 januari 2010

6 veckor

Om nu Victor är utbrytarkungen och ju Valle spellevinken är mycket lik storasyster Freija i sitt sätt. Ska in överallt och absolut in där man inte får typ bakom databänken bland alla sladdar. Freija skulle in under trädäcket. Slita i gardinerna är en annan av hans favoriter sen skuttar han rundor med en uppsyn alà Freija att jag har aldrig gjort något bus i hela mitt liv. Fast om Valle vill in bak bänken utforskade Victor den från andra hållet.Victor får man hålla koll på för han hitter alltid någon väg ut till "förbjudet "område typ källartrappan. Lugnast är helt klart Vivan men det brukar snabbt kunna ändras. Vivan tycker om att busa med Tindra och bita henne i öronen men lugnast...än så länge.


6 veckors kort på gänget

Inget bra kort men han ville inte .Saknade min proffs handler=)

fotografering det tar på krafterna















4 kommentarer:

  1. Ha,ha,ha....ja syskondrag har de nog helt klart ifrån storasyrran Freija vilket bådar gott :)
    Älskar min Freija.

    Så fina kort på valparna...de blir ju om möjligt vara sötare och sötare :)

    SvaraRadera
  2. Som vanligt har jag inte mycket mer än att säga: de är helt underbara alla tre.

    SvaraRadera
  3. Ja underbara, njuter när man tittar på alla fina bilder.

    SvaraRadera
  4. Precis vad jag trodde om Valle! Med den uppsynen måste det ju vara en glad gamäng:)

    SvaraRadera