måndag 25 januari 2010



Lovade ju ett lite större inlägg idag men egentligen händer det inte så jättemycket. Mesta tiden vi är hemma är de ute på golvet och leker. Lowa har tagit på sig rollen som lektant fullt ut och har ett oändligt tålamod med dem hon har bla dragkampslekar med dem vilket ser riktigt kul ut för hon tar inte riktigt i utan låtsas ha en jämn kamp med dem. Fortfarande är det Valle som det är mest fart i full av bus och Victor är knähunden och Vivan någonstans mitt i mellan. Mycket valpbesök är här.Kul att visa upp dem. Idag var jag i djuraffären och köpte hem lite nya leksaker tyckte lite ny stimulans behövdes. Är ju stor skillnad på sommar och vinter valpar. Sommar valpar har ju en hel värld ute att upptäcka eller i allfall de valpar jag haft då jag tillbringat mycket tid med dem ute men med denna kylan kan man ju bara vara ute i korta stunder så då får man hitta på saker här inne i stället. Upptäckte idag att Tindra fortfarande städar efter dem jag hade missat en kissepöl på golvet och vem var där osch städade om inte Tindra.Imorgon väntar veterinärbesikting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar