onsdag 6 januari 2010

Valle ska heta.............


Idag har världens bästa Mickan och pojkvän Anton varit valpvakter igen eftersom jag varit på tur till Halmstad och hjälpt sonen att flytta in. Valparna kunde inte vara i tryggare händer. Lite bilder på något matkletiga valpar men de är så söta ändå
Vivan och Victor syskonkärlek
och bordskicket kunde ju vara bättre) Fick ett samtal från Valles blivande matte de hade haft namndiskussion och det hela slutade med att Valles nya namn är .....Valle=)
som de sa Valle är en Valle så är det bara. Härliga valpköpare.

4 kommentarer:

  1. Helt fantastiska, underbara o ljuvligt goa är de alla tre.

    SvaraRadera
  2. De är bedårande! Och jag tycker också att Valle är en Valle. Jättesött namn på urgullig hund! (Nämnde jag att jag hade en hund en gång som hette Valle..?)

    SvaraRadera
  3. Apropå matkladdiga: de valpar i den åldern som INTE är det större delen av dygnet är väl inte riktigt friska?:)

    SvaraRadera
  4. Valle är ett bra namn. Faktiskt tycker jag om alla namnen på valparna.

    SvaraRadera