söndag 3 januari 2010

Besök i valplådan

Idag har vi haft besök i valplådan hela eftermiddagen. Först en liten tjej som hemskt gärna ville ha Valle till sin egen hund. Vi får väl se vad mamma och pappa bestämmer. Valparna tyckte det var trevligt med lite nya famnar och njöt av att bli ompysslade. Tindra kollade först besökarna och gosade och pussade dom lite innan hon la sig ner och sov sig igenom det hela
Gäsp.... besök är jobbigt bäst att ta en lur innan nästa kommer..

Krafterna samlade och lite nya tår att bita i.Valle tar chansen fast det egentligen var Vivan besökare.
Stilstudie på Vivan. Gilla själv detta huvudfoto mycket.


Tur mamma finns så man kan få lite mat på detta stället med fast Valle har passerat 2 kg gränsen så nästa våg har fått plockas fram.

6 kommentarer:

  1. Det måste vara förenat med livsfara att besöka valplådan. jag hade inte klarat att gå därifrån tomhänt.
    Kram - hoppas det blir engagerade valpköpare!

    SvaraRadera
  2. Hoppas på lika underbara valpköpare som tidgare ni är bara bäst=)

    SvaraRadera
  3. Illa nog att titta på bilder! Skulle nog inte våga mig närmare...

    SvaraRadera
  4. Så underbara. Gunilla har gjort reklam för Valle. Han är jättego ch de andra två också. Tyvärr får jag ingen av dem för min man och jag är inte på samma spår. Kalle vill vänta med hund minst 6 månader eller längre. Jag vill ha en nu eller till sommaren. Kalle reser mycket och det avgör saken en del. Vill inte ha en hund som blir lämnad ensam. Känns jätte tråkigt.

    SvaraRadera
  5. Inte Kalle som skriver utan Annette. vet inte hur han kom med i bilden??????????

    SvaraRadera
  6. Ja det är nog bäst att hålla sig undan valplådan. Fast jag kan ju njuta av bilderna.

    SvaraRadera