fredag 29 januari 2010

storebror besök

Valparna och Tindra verkar inte sakna Valle alltför mycket de har sovit gott inatt allihopa även om det märks att det är en mindre för det är tystare och lugnare. Valle är ju ett litet yrväder medan Victor och Vivan är lite lugnare fast och andra sidan har de två börjat busa rejält med varandra innan var det ju mest Valle som drog igång övriga. Victor är så enormt kontaktsökande på morgonen när man komemr ger han sig inte förrän han fått komma upp i famnen och gosa en stund står sen är han nöjd. Även Vivan älskar famnen men söker inte den på samma sätt.Victor fick besök idag av sin blivande storebror Anton. Först tyckte nog Anton att det var några läskiga små saker men det kom han snabbt över och jag tror de två kommer att få mycket skoj ihop framöver. Idag var det även kloklippar dags och tasspälsklippningsdags. Jag satt på golvet med Vivan liggandes i mitt knä på rygg nästan halvsovandes och Caspian hjälpte mig när jag klippte så tvättade han henne. En riktig slickepott är han. När vi sen satt och åt middag såg det så skoj ut när de höll på att busa på köksgolvet.Det är dåliga bilder men det var halvskumt i köket men såg så kul ut storebror och lillebror ligger likadant. Ett härligt gäng är de.












2 kommentarer:

  1. Jahaaa!!
    De är verkligen ett superhärligt gäng.

    SvaraRadera
  2. Min mailadress är susann_larsson_67@hotmail.com.Kul kort på killarna när dom ligger likadant.

    SvaraRadera