söndag 10 januari 2010

Många bilder

Hur ska man kunna välja bilder när det är så många man vill sätta in? Så kom jag på varför välja =) Igår kom Daniel och givetvis är det valpar som gäller. Det slutade med att Vivan somnade gott i hans knä och Daniel somande på golvet.


Victor tar en titt i leksakskorgen för att se om vi har något kul.



I idag har de också fått utforska världen utanför valphagen. Den som är mest försiktig är Vivan ,mest nyfiken är Valle och "dont`t worry be happy" attityden har Victor som alltid har läget under kontroll. Tindra tyckte det var urkul äntligen kunde hon få börja busa med dem. Hon kan kanske betraktas som en dålig mor med en något avslappnad attityd till att fostra sina valpar=) Men hon bara älskar att busa med dem. Men det sägs ju att leken fostrar och de vet precis hur långt man vågar driva mamsen.










Caspian gillade också de små och tyckte inte alls de var läskiga idag när de var utanför hagen.


Teddy är väl den som är mest surgubbe och har attityden lämnar ni mig ifred lämnar jag er ifred.


Behöver jag skriva att Lowa var salig av lycka. Tjoho ett helt gäng att busa med men att dia dem där gick gränsen när de försökte nån måtta får det väl vara.




Även tvåbenta tyckte det var kul. Uffe älskar att busa valpar/hundar.


Att Mickan gillar dem är ju ingen nyhet och hon har ju ett så bra hår att bita i.


Antons tår är inte fel heller!




Valles blivande matte kom också på besök och innan dess en uppfödarkompis så det har varit full rulle här idag.



Och trött det blir manFilmtajm!

3 kommentarer:

  1. Suck. Vi suckar ...och njuter.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh...jag blir helt sjuk trots att jag har en busa här hemma :)

    SvaraRadera
  3. Nu tror jag vi får anmäla bloggen! De är för söta helt enkelt. Borde nästan vara förbjudet visa upp:)

    SvaraRadera