fredag 11 december 2009

Dygn 8

Vivan myser med Tindra och Victor vid favvotutten


Lille Victor är en rolig prick. Han har en favorit tutte och när maten tar slut i den blir det ett herrans liv på honom man hör hans missnöje lång väg. Precis som babysar och deras favoritnapp. Inbillar mig att det är därför att han är minst i gänget fast liten och liten jämfört med många andra valpar är han stor det är bara det att de andra är giganter.
Rejäla lussebullar.Började på ta veckokort men hann inte med alla så jag tror jag tar om dem när jag har Mickan till hjälp. Annars finns inTe mycket att berätta. Tindra är pigg och mår bra och sköter valprana på bästa sätt. Ligger inte hos dem hela tiden nu utan i min säng som står precis bredvid så hon har full koll ändå. Hon njuter av att mysa med de små
Tindra och Vivan





3 kommentarer:

  1. Ååå, så sött de myser ihop! Sådana sötnosar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. De ser ut att ha det skönt :)

    SvaraRadera
  3. Mammas lilla tjej uppenbarligen. "Oss tjejer emellan"?

    SvaraRadera