torsdag 17 december 2009

2 veckor

Victor och Vivan myser
Dagens vikt

Vivan 1049g
Victor 680 g
Valle 1250g
Som ni ser en viss skillnad men Victor ökar på i sin egen takt. Jag lyckades få ett suddigt bildebevis på att Vivan tittar hoppas det blev bra? De provar sina vingliga ben allt mer och har börjat småskälla i lådan. Låter hur gulligt som helst. Annars är allt lugnt och skönt. Lyckades locka med Tindra på en 20 min runda idag. Hon är ju så glad i snön men sticker bara snabbt ut för att lika fort in till valparna igen men hon njöt av promenaden och fick täcke med "tuttskydd" de hänger ju en del och jag vill inte de ska bli kalla. Hon började t.om busa med Teddy på rundan så härligt tyckte hon det var. Valparnas klor har blivit klippta idag igen de växer som ogräs mest protester hade Vivan hon tycker väl att som tjej ska man väl ha långa naglar/klor men det tyckte inte jag och klippte dem ändå.

3 kommentarer:

  1. åh nu ser man de små ögonen...gulligt :) Vem är det på bilden längst ner...mitt hjärta är sålt ;)

    SvaraRadera
  2. De är så ljuvliga!
    Fast när de väl börjar fatta vad benen ska va' till är väl friden slut för Tindra,dig och de andra:)

    SvaraRadera