söndag 20 december 2009

Dygn 18 På rymmen

Vivan


Som sagt det händer mer och mer. Idag var Victor på rymmen

Victor.Daniel kom hem och givetvis var det valplådan som gällde och när han kommer dit är det bara två valpar i lådan Victor var borta. Han hade tagit sig över kanten och krupit in under sängen. Han är minst men företagsam. Vivan gör mer och mer försök till att börja brottas och leka med de andra. Jag tycker nästan det händer något timme för timme. De blir stadigare och stadigare. Valle är en liten(stor) goding absolut lugnast och tystast av dem tre.

Victor och Valle Jag märker att hundpip det förstår jag inte. Valparna pep och gick an jag tyckte det var märkligt att Tindra efter att varit framme och tittat till dem sen la sig lugnt på sängen till jag förstod det var inte matpip det var lekpip.

Hela ligan

Victor,Valle och Vivan

Blir lite bilder och film idag med.




5 kommentarer:

  1. Åh, va söta dom e´nu. Kan inte låta bli att titta in var dag. Ha en fin Jul om vi inte ses innan.
    Susann o Anton.

    SvaraRadera
  2. Så var det slut på friden! Med lugna små "korvar" menar jag. Om nå'n månad är väl både du och Tindra nästa nöjda de flyttar...

    SvaraRadera
  3. vilka små tjockisar ;o) ser helt underbara ut!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Tittar om och om igen. De är så goa. Jag vill ha en ny hund även om den aldrig ersätter Ronja..... men vem kan låta bli att älska dessa godingar!!!!, Kalle vill vänta. Jag längtar efter hundmys.

    SvaraRadera
  5. Helt fantastiskt underbara goa valpar.
    Man blir så glad när man ser bilderna o filmen på dem.

    SvaraRadera